Cukierki z logo sposobem na rozpoznawalność firmy
Gadżety reklamowe to z każdym rokiem coraz większa ilość produktów, które mają za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Wśród nich coraz większą popularnością cieszą się słodycze, a zwłaszcza cukierki. Jednak mowa tutaj przede wszystkim o takich, które są personalizowane według wytycznych klienta i jego oczekiwań. Maja one przede wszystkim bardzo szeroki zakres zastosowań, co powoduje że z każdym rokiem są coraz chętniej wybierane jako element kampanii reklamowej.
Gdzie spotyka się cukierki reklamowe?
Cukierki z nadrukiem spotyka się z bardzo wielu miejscach. Obecnie czeto stanowią nieodłączny element każdej imprezy promocyjnej, rozdawane są również podczas promocji firmy czy jej produktów. Jednak coraz częściej także można je zauważyć w miejscach takich jak na przykład przychodnie czy biura firm. Każdy kto ma ochotę ich skosztować może to zrobić, zaś ich personalizacja pozwala stworzyć z nich produkty uzupełniające wizerunek danej marki. Bardzo często wprowadzenie cukierków jako gadżetów reklamowych zalecają agencje reklamowe, zajmujące się realizacją kampanii dla danego klienta.
Jakie cukierki wybiera się jako gadżety reklamowe?
Można zauważyć, że jeśli chodzi o słodycze reklamowe dominuje kilka rodzajów cukierków. Najczęściej jednak wybierane są takie, które nie potrzebują specjalnych warunków dla ich przechowywania. Dlatego o wiele częściej spotkać można krówki z nadrukiem lub różnorodne w smakach landryny. Znaczną większość stanowią jednak krówki z logo, na co wpływa przede wszystkim ich kształt. Kwadratowe krówki umożliwiają uzyskanie znacznie większej powierzchni , na której można wykonać nadruk. Ponadto po zapakowaniu cukierków w opakowania wykonane nadruki są doskonale widoczne. Klienci zwracają uwagę także na to, ile muszą zapłacić za cukierki, zaś krówki zaliczają do tych, które dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach.
Co umieszcza się na cukierkach reklamowych
Cukierki z logo mają stanowić uzupełnienie wizerunku firmy, dlatego umieszcza się na nich treści ściśle z nią związane. Zazwyczaj projektując opakowania na cukierki reklamowe wybiera się w pierwszej kolejności logo firmy jak również kolorystykę opakowania. Zazwyczaj nawiązuje ona do kolorystyki stosowanej w danej firmie lub też aby stanowiła kontrastowe tło dla wybranej grafiki. Jeśli ilość miejsca na to pozwala, mona również umieścić na nich nazwę firmy czy jej dane adresowe. Często to, co ma się na nich znaleźć zależne jest również do tego, na jaką okazje są one przeznaczone. Jeśli bowiem maja być rozdawane na imprezach promocyjnych firmy dbają o to, aby poza logiem znalazły się na nich również dane kontaktowe dla firmy. Jeśli jednak mają stanowić słodki dodatek umieszczany na przykład w biurze czy na recepcji, wówczas wystarczy jedynie samo logo. Cukierki obecnie jako gadżety reklamowe i jednocześnie słodki upominek dla gości stosowane są w hotelach. W większości z nich goście po przyjeździe znajdują je na poduszce czy na stoliku, co z pewnością stanowi miłe przywitanie.